2014. január 17., péntek

Forgatás-élmény/Gácsi Attila

Sziasztok!


Gácsi Attila
Az Attilával készült riport esetében nem voltam jelen minden felvételnél, ám ahol igen ott ismét gazdagodtam néhány élménnyel.

Jelen esetben Attilát a Lapos sörözőben egy minimaltechno buli közben látogattuk meg, ahol bemutatkozását kiegészítette még néhány gondollattal, valamint ízelítőt kaphattunk az Ő zenei művészetéből is.
És bár én idegenkedem, minden jellegű elektronikus , főleg a techno zenétől elégedetten konstatáltam, hogy a konga remekül passzol a minimal-techno ütemeihez és a hangja belepasszol, sőt feldobja az egész produkciót.

A másik dolog amiért Attilát kameravégre szerettük volna kapni az a rendezvényszervezés volt. Ő szívvel-lélekkel a fiatalok igényeit szem előtt tartva szervezi havonta a Rapertour bulikat a rapzene kedvelőinek, de nem feledkezik meg a diszkó és  a techno híveiről sem. A lapos vezetőjével karöltve remek hangulatú kis bulikat hoznak össze. 
Úgy vettem észre hogy Attila is egy önzetlen beállítottságú ember és ahogy mi is hiányolja a fiatalok számára oly fontos kultúrált szórakozási lehetőséget és időt energiát nem kímélve szervezi le nekünk a jobbnál jobb fellépőket.

Ezért is és minden közreműködéséért köszönet neki és a rendezvényeknek otthont adó Laposnak is!

A továbbiakban is ilyen lelkesen! :)

Írta: Für Nikoletta

Íme a riport:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése