2014. február 26., szerda

Forgatás-élmény / Lázadó Népek

Sziasztok!



Eltelt egy újabb hét, de ezúttal sem maradtok élménybeszámoló nélkül.


A képen: Dornai Zsigmond, Hauzman Róbert,
Szász Erik, Tuskó Tamás

A Lázadó Népek nevű formációra először 1-2 éve hívta fel a figyelmemet az öcsém. Már akkor úgy gondoltam, hogy nagyon ügyesek a srácok, bár van még hova fejlődniük. A véleményem azóta sem változott  így, hogy személyesen is megismerhettem őket és dalaikat is. Úgy gondolom hogy ha a magyar rapkultúra hajnalán, '95-'97 táján lettek volna porondon, ma jó nevű oldschool rapperek lennének. Manapság sajnos sokkal nehezebb dolguk van, hisz több ezer ismeretlen magyar MC közül kell kitűnniük, de ha aktívabban és ugyan olyan szívvel-lélekkel csinálják mint eddig, talán sikerülhet.


Nekem személy szerint tetszik, hogy elismerik a környékbeli tehetséges beatmakereket, rappereket, minden irigység nélkül és szívesen dolgoznak, közreműködnek velük. Szerények a srácok és talán elégedettek is azzal amit eddig elértek. Szerintem szép siker egy kezdő csapattól, hogy közel 100 jegy kelt el "HBH"-beli(Mároki kocsma, bár nem tudom ki ismeri így :))fellépésükre. 

A zenéjük még nem annyira kiforrott, de ez bőven betudható ifjú koruknak, bár így is megfogalmaznak olyan dolgokat, amit nem is vártam volna korukbeli srácoktól.

Én azt javaslom, hogy dolgozzanak saját alapokkal, vagy fogjanak össze helyi beatmakerrel, csináljanak dalokat és sikeresek lehetnek.

Kívánom, hogy így legyen! :)

Írta: Für Nikoletta

Nézzétek meg őket! Íme a riport:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése