2014. március 19., szerda

Forgatás - élmény / Bloo

Sziasztok!


Elérkeztünk a tizedeik adáshoz. E heti bemutatkozónk Bloo, a tehetséges váci rapper és beatmaker.


Találkozásunkkor egy nagyon szerény, kedves srácot ismerhettünk meg és ez érezhető a riportban elhangzó
szavaiból is. Egy nagyon fiatal kölyökről van szó, aki még magáról is úgy nyilatkozik egy dalszövegben, hogy "Én ehhez értek, minden másban szar vagyok." Én nem hinném, hogy minden másban szar lenne... A feltörekvőkhöz sorolja magát, nincsen elszállva attól, hogy már pár dalt felvett és azt feltette a Youtube-ra. Én nagyon nagyra becsülöm, ha valaki reálisan látja saját magát. Több ilyen kezdő előadóra volna szükség az underground szférában is, akik nem gondolják magukat élő legendának.
Hogy őszinte legyek, nekem a szövegei kicsit trágárak, de ennek a stílusnak is megvan a közönsége és a környéken szeretik is Őt. Ez így van rendjén, hisz különbözőek vagyunk. Ezzel szemben a beatek, amiket csinál zseniálisak. Ebben kifejezetten tehetségesnek találtam Bloo-t és azt gondolom, hogy szép jövő áll előtte producerként. Nagyon örülnék neki, ha néhány éven belül viszontlátnám a nevét nevesebb Mc-k lemezein. Némi kitartással és ugyanilyen lelkesedéssel, mint eddig valamint folyamatos fejlődéssel úgy hiszem sikerülhet.

Én kívánom, hogy így legyen. :)

Írta: Für Nikoletta

A vele készült riportot itt megnézheted:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése