2014. március 26., szerda

Forgatás-élmény / Matematica

Sziasztok!


Ezen a héten elhagytuk szeretett városunkat és ellátogattunk Erdőkertesre.

Itt egy helyi, és a környékbeli településeken elég népszerű kis csapattal találkoztunk, a MatematicA zenekarral. 

A srácok elképesztően fiatalok, a legifjabb 14, a legidősebb mindössze 19 éves. Kid Rock zenekarnak indultak kb 3 éve, bár lassacskán kinőnek a "Kid" megnevezésből. 
A csapat jelenlegi felállása néhány tagcsere után 6 tagból áll. Egy énekes, egy dobos, két gitáros, egy billentyűs és egy basszusgitáros alkotja a bandát. 
Megérkezésünkkor már láttuk, hogy tűkön ülve várnak bennünket a régi iskolaépület előtt. A próbaterembe lépésünkkor észleltük, hogy bár ifjak, itt igenis egy komoly zenekarról van szó. A beszélgetés során megtudtuk, hogy neves külföldi és magyar előadók dalait dolgozták fel és játszották eleinte, de már készülnek saját szerzeményeik is.
Hogy őszinte legyek nekem leesett az állam, mikor játszani kezdtek. Előadtak nekünk néhány dalt és én csak értetlenül álltam, hogy miért nem hallottam még róluk. Az, amit ott eljátszottak felvillanyozott, és azt kívántam bárcsak itt lenne egy producer vagy menedzser vagy valaki, aki elindíthatná őket, aki megadhatná azt a kezdő lökést, amire szükségük van.
Egyszerűen ezek a srácok iszonyat tehetségesek. Nem vagyok szakértő a témában és nincsen abszolút hallásom a szakmai dolgokhoz, de engem gyönyörködtetett a zene. A leányzó kellemes hangja finoman simult a gitárok lágy dallamaihoz, a basszus és a dob pedig adott az egésznek egy kis erőt. Az volt az érzésem, hogy most igencsak odatették magukat.  Szerény, kedves kölykök Ők, akik előtt ott van még az egész élet, csak egy felnőtt kellene melléjük, aki szívén viselve a sorsukat egyengetné a kis csapat útját. Remélem, hogy a műsort látva valaki felfigyel rájuk.
Elhangzik ugyan a műsorban, hogy az idei évre több fellépésük is tervbe van véve, azért én remélem hogy lesz lehetőségünk a Vigalmon is találkozni velük.

Írta: Für Nikoletta

A riportot itt láthatod és a zenéből is kaphatsz egy kis ízelítőt:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése